پیشگام رایان پیشگام رایان .

پیشگام رایان

خدمات شبکه

چرا مشتریان ما را انتخاب میکنند؟

شرکت پیشگام رایانه با داشتن تحربه‌ای 21 ساله جزو محدود شرکت هاییست که از دیرباز تا بحال در زمینه ی ارائه خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه فعال میباشد. . در این شرکت کارشناسان و متخصصان مجرب در زمینه های پسیو و اکتیو شبکه با مدارک معتبر و بین المللی در حال فعالیت هستند و این اطمینان را در مشتریان ایجاد می‌کند که بالاترین کیفیت خدمات شبکه را جهت راه اندازی و یا ارتقا شبکه دریافت میکنند. . از جمله ویژگی‌های پیشگام رایانه عبارتند از:

21 سال تجربه فعالیت در زمینه انفورماتیک

عضویت در شورای عالی انفورماتیک ایران

عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه ای

دارای مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

دارای مجوز ISP از سازمان تنظیم مقررات

دارای مجوز VOIP از سازمان تنظیم مقررات

دارای بیش از 50 هزار مشترک کارت‌های تلفنی اینترنتی

 

مشاوره شبکه
 پیش از راه اندازی شبکه، بایستی از نیاز های سازمان و یا شرکت خود آگاه باشید و با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته جهت اقدامات بعدی عمل کنید تا شبکه ای متناسب با نیاز های حال و آینده شرکت خود داشته باشید. در صورتی که قصد راه اندازی شبکه و استفاده از خدمات شبکه را دارید و از دانش فنی کافی جهت نیاز سنجی و تهیه لیست خدمات شبکه و تجهیزات شبکه مورد نیاز برخوردار نیستید لازم است که از افراد خبره و حرفه‌ای در این زمینه مشاوره بگیرید تا قادر باشید به بهترین روش این کار را انجام دهید

جهت آگاهی از روش های نوین و دانش روز، استفاده از مشاورین مجرب شبکه های کامپیوتری از اهمیت بالایی برخوردار است . زیرا در صورت رعایت نکردن اصول پیاده سازی شبکه و استفاده از کارشناسان غیر مجرب، امکان اشتباه در انتخاب تجهیزات و یا سروریس های شبکه مورد استفاده وجود دارد و در طولانی مدت باعث بروز مشکلات فراوانی برای سازمان و شرکت شما خواهد شد . کارشناسان و متخصصین شرکت پیشگام رایانه آماده ارائه مشاوره رایگان و تخصصی به مدیران و صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ میباشد.


برچسب: خدمات شبکه، شرکت بزرگ و معتبر پیشگام رایان،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۱:۴۲ توسط:ali موضوع: نظرات (0)